نکات فنی در برش فایبرسمنت برد
نوشته شده توسط : adorn

نکات فنی در برش فایبرسمنت برد: صفحات سیمانی با الیاف سلولوزی با اسم فایبر سمنت برد که بعد از گسترش و محبوبیت، برایش استاندارد های بین المللی تدوین شد، در حال حاضریکی از بهترین نوع مصالح موجود برای پوشش دیوار و کف و … می باشد. این نمای ساختمان کاربرد فراوانی یافته است.

این صفحات برای ساخت و ساز خشک و سیمانی در تمامی ساختمان هایی که با اسکلت فلزی و بتنی ساخته شده اند برای پارتیشن بندی و پوشش دیوار داخلی و سقف و کف استفاده میشوند و در ساختمان هایی که با سازه فلزی lsfساخته شده باشند بهترین گزینه برای استفاده می باشد.

نکات فنی در برش فایبرسمنت برد

برش فایبر سمنت برد باید با دقت زیادی شود. برای تمیز تر شدن کار بهتر است از میز برش استفاده کنید. البته وسایل خاص و دقیقی برای برش فایبر سمنت برد وجود دارد که از ساده ترین آن ها همین میز برش است. برش اصولی فایبر سمنت برد به زیبایی نمای ساختمان می افزاید…

برش فایبر سمنت باید به وسیله دستگاه میز برش انجام شود تا از غیر گونیا شدن و ناصاف شدن محل برش جلوگیری گردد . این موضوع شاید در یک نظر ساده و کم اهمیت به نظر برسد ، اما در حرفه ای شدن کار بسیار تاثیر گذار است و باید رعایت شود. متاسفانه برخی از نصاب های صفحات فایبر سمنت برد برای برش از دستگاه سنگ فرز استفاده می کنند که کار درستی نیست. تیغه های گرانیت برای برش این محصول مناسب بوده و از صفحات دیگر برای برش نمی توان استفاده کرد.

نکات فنی در برش فایبرسمنت برد

 

نکات فنی در برش فایبرسمنت برد

نکاتی ایمنی در هنگام برش فایبر سمنت برد

۱-برش زدن فایبر سمنت برد بسیار حساس است و باید نکات ایمنی لازم را در هنگام برش رعایت نمود. فایبر سمنت برد دارای سیلیس می باشد و تحقیقات پژوهشگران بدین گونه است که اگر مدت طولانی این ماده استنشاق شود مشکلات تنفسی برای برشکاران به وجود می آورد و برای امنیت و سلامت برشکاران توصیه می شود از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

۲-برش ها را درمحیط باز که هوا گردش دارد انجام دهند تا خطر کمتری آنها را تهدید کند.

۳-در هنگام برش حتما ماسک , دستکش و عینک فراموش نشود.

۴-در زمان برش کاری فایبر سمنت برد در خلاف انتشار گرد و غبار حاصله بایستید.

صفحات سیمانی سمنت برد «فایبر سمنت برد»، یکی از بهترین و زیباترین پوشش‌های نما برای ساختمان‌های مختلف هستند. این فناوری جزء فناوری‌های تأیید شده مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی است. به لحاظ خواص و ترکیبات، کنامیت ترکیبی از سیمان، الیاف سلولز، آب و هوا است که با استاندارهای جهانی تهیه شده است. فایبرسمنت ایرانی کنامیت، نسبت به باقی متریال‌های نماسازی ارزان‌ترین و مناسب‌ترین است.

تکنولوژی پیشرفته و اتوماسیون ( هوشمند سازی خط تولید ) به کاررفته در امر تولید پانل سیمانی فایبر سمنت برد ، این امکان را فراهم نموده است که محصول مورد نظر با قیمتی متعادل، رقابتی مناسب و کیفیتی ارزنده ارائه شود. جهت اطلاع از قیمت فایبر سمنت و سفارش این محصول می توانید با همکاران ما تماس گرفته تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.





:: برچسب‌ها: فایبرسمنت،فایبرسمنت برد،انواع فایبرسمنت برد،قیمت فایبرسمنت،فایبرسمنت ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: